IWDSEHHUS

Hij is af!!
Dit gave idee had ik al eens op pinterest gezien en wist toen gelijk.. Dat wil ik!!
En nu eindelijk is hij af..
2 weken terug begonnen met de make-over van Joost zijn kamer, nieuw behang en accessoires, nu ook het bed klaar.

De bodem was nog niet gereed maar we hadden hem alvast in elkaar gezet op zijn kamer, je raad het al...
Hij wilde er niet meer uit en heeft dus de eerste nacht het matras op de grond ertussen geslapen :) goed gekeurd!!
We zijn er helemaal happy mee!!

 
 

De kussens komen van ikea, h&m en mostcutest.
Het dekbed is ook van h&m, net als de gestreepte mand.
Het behang is van fermliving.. 'Half moon' en het konijntje is van Heico.






6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf gemaakt! Ik begrijp hem helemaal, ik zal er ook niet meer uit komen, uit zo mooi bed/huisje! Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!! Zowel het huis als de kleurtjes/styling, helemaal mijn smaak!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend stoer bed!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig bed, ik ga dit onthouden voor als onze dochter aan een groot bed toe is!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...