Allerlei leuks..


Een blog met een hoop updates..
Er zijn en gaan een hoop nieuwe dingen gebeuren!

Binnenkort mijn eerste markt!
Een hoop nieuwe items in de shop waaronder posters
Boomstamschijven
Keuken metamorfose
Een houten huisje
En bakfiets 2.0

De afgelopen tijd erg druk geweest, met werk, de shop en de trouw voorbereidingen!
Natuurlijk tussendoor lekker bezig in huis , muurtjes verven en schuiven maar..
Ook heb ik afgelopen weekend mijn vrijgezellenfeestje gehad :) super leuk!

Nog maar 2 maandjes en dan gaat het gebeuren.. Eind deze maand weer mijn jurk doorpassen!!
Ook kreeg ik van de week een mailtje dat onze binnenkijker iets verplaatst is.. Ipv juli komt ons huis nu in het september nummer.. Moet nog even geduld hebben dus :S

Hieronder foto's van de afgelopen tijd.. De meeste staan ook op mijn Instagram..
Wil je me volgen? #iwdseh inmiddels al over de 2100 volgers!! Woow super blij mee!!! 
























3 opmerkingen:

  1. Leuk weer van je te horen!!
    Allemaal mooie dingen die op je pad komen! Heel veel succes met alles!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om weer een berichtje van je te lezen. Ik vind de houten ketting zo mooi. En een geweldige foto van je zoontje in de bakfiets.
    Ik wens je nog een fijne dag, Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...