Daar ben ik weer..

Jeetje de periodes tussen mijn blogs worden steeds groter.. :S
Ik ga proberen weer wat actiever bezig te zijn met mijn blog!

Er is weer een hoop gebeurd de afgelopen maand.
Als allereerste is natuurlijk Joost 2 jaar geworden op 1 maart :)
Complete zwart wit party, met Pim & Pom taart, ook zwart/wit dus!
En ook een springkussen, voor de mensen met kids... een aanrader!
Geen 'kind' aan alle kids gehad de hele middag hihi

Op woongebied is er ook weer een hoop gebeurd, wat veranderingen in huis en
binnenkort komt ons huis met een binnenkijker in een favoriet woonblad!! me soooo happy!!! ♥
Verder natuurlijk ook druk bezig met alle voorbereidingen voor onze bruiloft!

Voor mijn webshop was ik telkens bezig aan de keukentafel.. niet erg en wel gezellig maar met mijn
steeds groter wordende voorraad en producten niet meer handig.
Dus heb een waar 'kantoortje' gecreëerd in ons souterrain, nu dus werkplek en logeerkamer in één.
En iets waar ik helemaal blij van werd... mijn visitekaartjes zijn binnen gekomen.
Ook is er een krijtbord stip bijgekomen voor Joost, die andere was bedoelt voor mij en leuke quotes
maar ik stond dagelijks met Joost op mn knie zodat hij kon tekenen!! Nu dus eentje op kindvriendelijke hoogte!

Ook heeft onze slaapkamer een kleine metamorfose ondergaan.. kleur!!
Op de wand achter ons bed heb ik een lambrisering geverfd, net als bij Joost.
De kleur is Early Dew van Flexa, en weer een lambrisering...
Ik denk dat ik daarvoor kies omdat het net wat veiliger is en niet gelijk extreem aanwezig is..

Met de webshop gaat het ook erg goed gelukkig!! :) Er zijn ook een aantal nieuwe producten zoals slingers en houten huisjes..
nieuwsgierig? www.inwijkdaarstaateenhuis.nl en mijn eerste order buiten de Benelux... Noorwegen!! hoe cool! :)
Hieronder foto's van de afgelopen tijd..


    Werkplekje in de kelder

    Woonslinger


    Plusjes slingers in grijs en zwart

    De uitnodiging!

    *trots*

   Stoere huisjes met Lood accent


   Huisjes Early Dew.. Foto gemaakt door  
   Charly 


    Easter preps..


   Oud vergiet van omi



    In love met m'n mooie Hay schaartje



2 opmerkingen:

  1. Wauw je nieuwe werkplek ziet er super uit!
    Hier ga je vast nog prachtige dingen maken.
    Ik zie op IG wel dat je webshop goed loopt, leuk!
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er sinds ik op IG zit ook steeds meer moeite mee om een bericht op de site te zetten. Maar IG is ook zo makkelijk en snel.
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...