Bijna bijna...

De afgelopen dagen druk bezig geweest met de voorbereiden voor mijn cardshop :)
Morgen komen de kaarten online en zijn ze te bestellen!
Creatief bezig geweest met klei.. Super leuk om te doen!

Joost lag te slapen dus heb heel voorzichtig zijn vingertje op het stempelkussentje gedrukt
en vervolgens in de klei, 30 min in de oven en klaar!








Op de mooie blog van Mayflower las ik over onderstaand kussen..
Ik ben de dag erna gelijk langs de Leen Bakker geweest, en jaaaa hij was er nog!
Ben er heel blij mee
 








4 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Laura, ik heb ook weer klei gekocht om vormpjes te maken. Zo blijven we bezig. Je kussen is super gaaf, doet Leen Bakker toch goed. Je theepotje is ook erg mooi. Succes met je shop! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kussen, probeer deze week ook nog even langs Leen Bakker te gaan.

    Succes met je kaarten!

    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de kussen ook al gekocht, het is een prachtig exemplaar.
    Ik heb ook al klei in huis, binnenkort ga ik er ook mee aan de slag. Alvast wat kersthangers maken ;-).
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...