Easy does it..

Ze staan er inmiddels al weer een tijdje, al dan niet steeds op een andere plek, onze boomstammetjes!

4 jaar geleden verhuisden we naar een nieuwbouw appartementje, waar we naar een jaar al weer weg gingen overigens.
Toen ook al veel wit en hout in huis en ik had mijn zinnen gezet op boomstam nachtkastjes/tafeltjes.
Maar vaak erg duur, niet goede soort hout enz
Dus de houtzagerij gebeld en gevraagd om 2 stronken van 35 cm hoog.
Mocht zelf de stam aanwijzen en na 10 minuutjes was ik weer op weg naar huis met mijn 2 nachttafeltjes in de maak! :) En dat voor 30 euro..

Thuis gestript van de schors en toen was het schuren, schuren en vooral goed laten drogen.
Vervolgens wieltjes eronder en klaar!! 
Inmiddels zijn deze er weer onderuit ivm zoonlief, hij gebruikte ze als duwkar!



Het hout wordt steeds droger en heeft al best wat scheuren maar dit maakt ze eigenlijk
steeds mooier vind ik!
De bovenkant heb ik pas geleden wit geverfd, dit had ik in een woonmagazine gezien en vond dit ook wel wat hebben. De 2e staat nu weer even buiten naast de tuinset.. Over een week? Wie weet!!

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk die boomstammen. En ze worden inderdaad steeds mooier!

    Liefs Eva

    bijevathuis.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven inderdaad erg leuk. In onze serre liggen er ook 3 te drogen :-)
    Mooie blog heb je!! Ik heb 'm net gedeeld op FB.

    Fijn zonnig weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je, ben volger geworden.
    Ik ben helemaal fan van boomstammen. Het staat zo leuk en ze zijn zo handig als bijzettafeltjes.
    Ik had er ook 1 in huis, maar helaas begon het toch weer te schimmelen. Ik heb hem wellicht niet te lang laten drogen. Hoelang heeft jou boomstam gedroogd?
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Henny,
    Ja tis inderdaad lastig.. wij hebben de onze nu bijna 4 jaar! En ze zijn nu pas echt mooi mooi
    Ik heb de bovenkant wit geverfd mede omdat er daar dus ook telkens nog zwarte verkleuringen op zaten.
    De zijkanten zijn helemaal kaal geschuurd.. Misschien nu met de zon ook veel buiten zetten?

    Jouw blog ga ik ook gelijk even bekijken! ;) Ben in ieder geval volger!

    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik ben er ook helemaal gek op en heb er ook eentje binnenstaan ;)

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...