Come into the woods

Joost is inmiddels bijna anderhalf..  en helemaal gek op beestjes!
Elke dag naar de kinderboerderij die om de hoek ligt is geen uitzondering.

Daarom bezig zijn kamer wat stoerder te maken.
Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik al begonnen met moodboards voor zijn kamer (of haar kamer) ;)
Uiteraard wist ik al veel wit, hout en eigenlijk geen kleur.. (oud roze had ik eventueel nog overwogen voor een meisje)

Maar... nu dus druk bezig met zijn kamer.. het thema: Forest Friends
Het merk Kek Amsterdam heeft zulke mooie levensechte muurstickers, deze waren eigenlijk de reden dat ik dacht oké hij mag een dierenkamer! ;) Een andere wens was het behang 'Gran' van Fine little day..
Maar erg prijzig en met mijn verander drang misschien niet de meest handige keuze!
 
          

 
Toen kwam de volgende stap... een kleurtje op de muren.. dat werd een mos achtige kleur
groen. Flexa H2.20.50
De hele muur schilderen vond ik nog wel een grote stap dus nu gekozen voor halve muren.

Wat betreft het behang Gran.. een klein DIY projectje!
Ik heb kerstboompjes getekend op Linoleum matten en daarna uitgegutst, zodat ik een stempel had!
Een heel karwei maar best goed gelukt! Op internet lees je dat het verslavend werkt.. ik kan het me voorstellen!
Vervolgens op een plaatje hout gekit en stempelen maar!
Nou zijn onze muren niet mooi glad helaas dus de stempel pakte niet overal even goed dus heb ik heel geduldig
met een klein penseeltje de boompjes verder afgemaakt.
Het word natuurlijk nooit zo strak als the real deal, maar... ik ben er super blij mee!

Het winkeltje hier in de stad die de Forest Friends verkoopt moet telkens lachen als ik binnen kom... Nog meer beestjes!! Ik wil zeker nog een XL friend.. het hertje of misschien de beer..




 

 
Joost zelf zat lekker een boekje te lezen terwijl mama druk was ;)



Ik moet nog steeds wennen aan de kleur op de muren, ik heb m'n roller wit al klaar liggen
en dan de boompjes zwart! 
Maarja... manlief en vooral Joost vinden het helemaal mooi, tja daar doe je het voor natuurlijk! Voor het slapen gaan moeten we alle beestje gedag zeggen.. met bijbehorend geluid! ;)




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kamertje. Ik vind de kleur zo ook erg mooi. Past bij het bos en de dieren ;-).
    Erg leuk ook hoe je dat gemaakt hebt die boompjes.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig stoer kamertje is het geworden!!
    Hele leuke DIY met die boompjes, goed gelukt!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...